Wsparcie Serwis MacHelp Katowice

SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY

Potrzebujesz w szybki sposób uzyskać informacji o postępie naprawy Twojego sprzętu?

W poniższy formularz wpisz przypisany do naprawy numer RMA lub numer seryjny/IMEI sprzętu. Niezbędne dane znajdziesz na otrzymanym potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu.

NAPRAWA DOOR-TO-DOOR

Brakuje Ci czasu? Nie trać go!

Wyślij do nas swój uszkodzony sprzęt za pośrednictwem kuriera. Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą. O skutkach naprawy poinformujemy Cię osobiście.

Imię i nazwisko lub nazwa firmy:

Ulica i numer domu/mieszkania:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Telefon kontaktowy:

Adres email:


Informacje o sprzęcie:

Nazwa oraz model urządzenia:

Numer Seryjny SN lub IMEI:

Opis problemu:

Opis wad oraz widocznych uszkodzeń urządzenia:

Kod blokady klawiatury:

UWAGA! Prosimy o wyłączenie funkcji "Find My iPhone / iPad / iPod.

Informacje o wysyłce:

Ulica i numer domu/mieszkania:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Data oraz przedział czasowy odbioru przesyłki:


Aby skorzystać z naszych usług musisz zaakceptować regulamin Serwisu MacHelp.

Tak, akceptuje regulamin